Monday, June 11, 2012

Dari dia... Yang Pertama...



:Berkali-kali aku membaca entry ini. Terus masuk menusuk di jiwa. Namun, aku membiarkan iman yang menapisnya.


Sabda Rasulullah s.a.w:“Apabila datang kepada kamu lelaki yang beragama dan berakhlak maka kahwinlah dia,kalau tidak akan timbul fitnah dan kebinasaan.

:Ini merupakan 'sesuatu' yang menghiasi entrynya... Katanya, 'aku hanya wanita biasa'. Ya, tapi jauh di sudut hati aku menyatakan bahawa kau adalah wanita mulia. Mulia pada pandangan mata bakal suamimu... :)

:Impiannya mendalam untuk membina istana indah. Katanya istana itu akan dihuni oleh si suami sebagai Raja, dan dia isteri sebagai Ratu. Jika kau bukan untukku, aku yakin kau dapat membina istana tersebut. Dan jika aku ditakdir menjadi RAJAMU, Dengan izin ALLAH aku akan cuba untuk membahagiakan kau sebagai Ratu di Jiwa dan bakal zuriat sebagai pengikat Doa... 


No comments:

Post a Comment