Friday, June 15, 2012

Bila umur dah tua...
Mulalah kelam kabut nak cari calon..
Nak kahwin macam org lain jugak...
Senang ke nak cari calon?
Boleh percaya ke kat agensi jodoh yang berselerak kat luar sana tu?
Haish...
Percaya je la kat jodoh kan...

Bunyi macam kecewa je?
Ehh! Mana ada... 
Cool lagi ni..
cuba control jiwa...

Dengar kata dah jatuh cinta?
Bercinta? Entahlah. Tapi dalam hati sekarang memang ada taman...

Bercinta dengan sape? Ramai yang tanya...
Haha...
Tu, bercinta dengan alam maya...

Dia suka kau ke?
Hahahhaa... Tu lagi aku xtau...
Xpe... jgn takut... Aku bukan memaksa...
Aku cuma nak merasa apa tu cinta...
Tak lama, sekejap pun jadila...

Kenapa sekejap? Kenapa tak pertahan hingga ke syurga?
Jodoh...
Aku pegang pada tu...

Aku nak tahu... Siapa dia tu... Boleh bagitahu?
Namo-namo... 
Adios... Mandi duluuuu!!!!!

No comments:

Post a Comment