Thursday, June 21, 2012

Kalau Hilang...

Bila sebut fasal hilang, semua orang geleng kepala...
Semua orang takut kehilangan...
Lagi-lagi dengan orang yang kita sayang...
Tapi lumrahlah, apa yang kita ada dalam dunia ni bukan hak kita...
Bila-bila saja kehilangan tu boleh datang...
Bezanya dalam bentuk kita bersedia atau tak...

Tapi itulah...
Bukan mudah nak tempuh...
Dada rasa macam nak pecah...
Kalau boleh rasa je nak meraung depan orang yang kita sayang tu...
Biar dia tau yang kita xnak hilang dia...
Rasa nak je jerit kuat-kuat.. Biar terkeluar anak tekak depan mata...
Dengar ehh...
"AKU CINTAAA KAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!"
Nah... 
Tu jeritan hati aku...
Tak ditangkap gegendang telinga sape2 pun...
Tapi sungguh aku memaksudkannya...
T_T

No comments:

Post a Comment