Wednesday, June 13, 2012

MELATIH JIWA...


Menggigil di saat jari jemari menekan papan kekunci...
Sebak...
Sekali lagi lagu Jodoh an Takdir mengalun di celahan gegendang telingaku...
Ya...
Aku cuba melupakan dia...
Bukan mudah...
Dan aku berjaya setelah seluruh jiwa aku serahkan pada Rabb untuk tentukannya...
Semua orang mencari cinta...
Aku juga...
Cinta yang kulepaskan dahulu tidak mungkin akan berpatah kembali...
Redha...
Pasrah...
Mungkinkah aku terdesak untuk memiliki cinta?
Ya...
Tetapi cinta tidak boleh dipaksa...
Seperti kata kau dahulu...
Terimalah cinta sepenuh hati...
Hargai insan yg bernama isteri...
INSYALLAH...
3 tahun aku setia memujuk jiwa...
3 tahun aku tenggelam mencari punca...
3 tahun aku hilang menjejak cinta...
Aku redha menerima dia yang ikhlas memeluk hatiku...
Tidak pernah aku jemu untuk sujud terus kepadaNya...

AL-FATIHAH buat Nor Azriana binti Mohd Fatah.

No comments:

Post a Comment