Tuesday, June 12, 2012

MENGAPA DIA?

Aku tidak mempunyai jawapan untuk soalan itu...
Benarlah, kata orang... Cinta hakiki dan cinta tulus tidak punya alasan...
Aku juga seperti jejaka lain... Perna bercinta dan pernah kecewa...
Bercerita mengenai kisah pedih cinta, aku akan selitkan pada entry yag lain...

Berbalik kepada MENGAPA DIA???
Sungguh! Semasa kali pertama aku membuka dan membaca hasil tulisannya di blog tersebut, aku tidak tahu siapakah empunya nya...
Aku tersenyum dan tersentuh membaca setiap tulus hasil tulisannya...
Doanya untuk mencari cinta hakiki mencairkan jiwa lelakiku...
Betapa dia menghargai lelaki sebagai suami...
Subhanallah! Indah ciptaanNya...!
Setiap hati yang diciptaNya sesungguhnya tidak sama...
Untuk si Ratu Jiwa, kau di antara insan bertuah memiliki anugerah yang dikurniaNya...

Selepas aku menjelajah di segenap 'velog' nya itu,
Aku sedar penulisnya ada menghiasi dinding 'velog'nya sendiri...
Sekali lagi aku terpegun...
Melihat keanggunannya... 
Sekali lagi Maha Pencipta menunjukkan kebesaranNya...

Alhamdulillah...
Jadilah kau wanita mulia disisi Rabb...!


No comments:

Post a Comment